søndag 26. september 2010

invitasjon


Nedtellingen er i gang! bare 10 dager igjen til Gabriel blir 5 år.
Da er det på tide å få sendt ut invitasjoner. Jeg elsker å lage i stand fest -særlig planleggingen! Ekstra moro er det når Gabriel og jeg kan planlegge sammen. Og han har MANGE meninger!



I kveld har jeg klippet ut ulike figurer og stemplet 5 ÅR på dem.. I morgen skal Gabriel hjelpe til med å ta på klistermerker, og være med når navnene skal skrives på. Det var i følge han veldig viktig at han var med på akkurat det. For tenk om jeg skulle glemme noen!!

Ønsker dere som titter innom en finfin søndagskveld
KLEM Carina

3 kommentarer:

  1. Wow,kjempe tøffe invitasjoner.. :)
    Så kreativ du er da.. :)

    Hilsen Linn

    SvarSlett
  2. De var fine og perfekte til en guttebursdag! Tenk at han blir 5år! Store gutten :) Vi snakkes :) Klem

    SvarSlett
  3. Åå, du er så flink og kreativ!! Gleder meg til å feire gode nevøen vår på lørdag! <3

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)