søndag 31. oktober 2010

strikkedilla

kalde høstkvelder
tykke strikkepinner
mykt garn
rillestrikk
DET liker jeg!
Jeg er definitivt en nybegynner inne strikkefaget.
Jeg strikker helst rillestrikk, og bruker tykke strikkepinner.
Jeg beundrer de som lager de flotteste mønstre, store gensere, flotte kofter og nydelige små babyklær. Men jeg liker følelsen av å sitte med strikketøyet i hendene. I familien min er det strikkekyndige kvinner i generasjoner bakover... De lager de flotteste plagg!! Jeg er heldig sånn, jeg kan bare "bestille" ullgensere og ullbukser til gutta, og vips kommer de i posten. Herlig!
Men det er på tide å bli en del av denne strikkeklubben.
Høstens prosjekt er skjerf.
Gutta skal få hvert sitt, og så har jeg planer om å strikke et til meg selv.
Jeg koooser meg!!!
Håper jeg om litt kan vise bilder av resultatet.. smiler...

Garnet har jeg kjøpt på Pikeværelse, en nydelig liten butikk i nærmiljøet.

Nyt kvelden
KLEM Carina

2 kommentarer:

  1. Flinke du!! Gleder meg også til å se!
    Hekling og strikking av julegaver på tapetet her =) Håper du får en superfin uke! <3

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)