lørdag 4. desember 2010

julekrans II

Det har vært stille her på bloggen denne uken.. Forkjølelse og syke barn, samt super koselig jentejulebord med fiiine venninner og hyggelig julebord med gode kollegaer -og vips så var den uka gått! Men har drevet med litt julepuslerier -som denne julekransen. Noe må man jo gjøre innimellom hostekulene :)


Kransen har jeg laget selv, av edelgran-grener plukket i skogen (det er en veldig snill gammel mann på nabogården som plukker grenene, så de ligger klar til juleverkstedet førte lørdag i advent) Soppene og fuglene er kjøpt på plantasjen, mens det røde båndet, hjertet og tavlen hadde jeg fra før.


Gleder meg til en rolig 2. søndag i advent i morgen. Har tenkt å søke skogens ro, og finne meg no mer kvist og kvas til å pynte med.

God natt!
KLEM Carina

1 kommentar:

  1. Koselig!!
    God tur i skogen =) Vi skal feire Jonathan i dag!
    Gleder meg til onsdag! Skal spare et par lastebilpepperkaker til go'gutta <3

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)