fredag 10. februar 2012

Min kaffe/te- stasjon



Silje, med bloggen Siljesblogg, har en utfordring gående! "Vis meg din kaffe/te- stasjon. Her er mitt bidrag! Kaffe/te- stasjonen min er praktisk, med alt jeg trenger lett tilgjengelig. Jeg rett og slett elsker min Nespressomaskin! Den er fiiin og den lager herlig kaffe hver gang. Kaffekapslene ligger i Coffee boksen og favorittkoppene står i hyllen. Jeg drikker mest kaffe, men nyter gjerne en god kopp te om kvelden. På veggen henger to print som jeg er veldig glad i. Det ene med fine kopper i ulike farger (fra ikea) og det andre med en tekst som gir en god start på dagen: "Do one thing every day that makes you happy" (fra Frufly)

Klikk HER for å se alle bidragene!

God fredag!
Klem Carina

5 kommentarer:

  1. Fin krok! Jeg har ikke noe fast sted, jeg... flytter kaffemaskinen rundt alt etter som, fordi den er rød og egentlig ikke passer inn på kjøkkenet :) hehe.
    Men: HVOR, HVOR, HVOR?? Har du kjøpt ranunkler? Jeg finner det ikke noe sted. Ville så gjerne hatt det til helgen...

    SvarSlett
  2. koselig kaffekrok du har...
    Ønsker deg en fin helg
    klem

    SvarSlett
  3. Per-Olav fikk sånn kaffemaskin av meg til jul - han er storfornøyd! Og så er den jo fin å se på for meg som ikke drikker kaffe!:)

    SvarSlett
  4. Så trivelig kaffekrok du har:) Har forresten nevnt deg i mitt siste innlegg på bloggen min:) Ha en fin fin lørdagskveld:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Fiin blogg du har!:)
    Kom inn her via via..,
    Lykke til i utfordringen!
    -jeg har desverre ikke noe særlig å vise fram i den sammenheng...
    Janni:)

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)