lørdag 15. september 2012

Nytt i dagligrommet



Vi har i løpet av sommeren arvet mange fine gamle møbler, og noen av dem har nå flyttet inn. Dog litt forandret. Jeg setter utrolig stor pris på å arve gamle ting, da jeg elsker møbler med historie og sjel. Men det er moro å kunne sette sitt eget preg på dem. Jeg har derfor kosa meg med malerkosten, og ble veldig fornøyd med resultatet!!! Har brukt fargen skyggeblå fra Jotun.







Går du med tanker om å male et møbel?! 
Ikke nøl!! Finn frem malekosten og sett i gang, det er kjempe moro!

KLEM Carina

2 kommentarer:

  1. Nydelig farge på skapet! Og så fint lys i rommet!

    SvarSlett
  2. Så fint skap, og så så fin farge! Ja, å arve møbler og ting er fint. Og det er ekstra kjekt når man får det til å passe inn ved å oppgradere litt/ justere litt:) Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)