mandag 20. mai 2013

Feststemning i heimen

Foto: Carina Kolnes
Foto: Carina Kolnes

18. mai er min dag! Jeg liker å lage fest. Jeg liker å feire. Jeg elsker en kveld sammen med jentene! Da må man jo bare invitere til bursdagsfest!! Solen strålte og det var 25 grader kl 2000, så vi måtte starte feiringen ute.  Glam faktoren var høy blant jentene - paletter og høye hæler, til ære for Grand Prix. Pynten ble ikke helt glam, men fargerik! Etterhvert måtte vi flytte oss inn, for å få med oss finalen i Grand Prix :):)

Foto: Carina Kolnes

Foto: Carina Kolnes


Foto: Carina Kolnes

Foto: Carina Kolnes

Foto: Carina Kolnes

Foto: Carina Kolnes

Foto: Carina Kolnes



Lag hver dag til en fest!

Klem Carina

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått! For noen herlige varme dager det har vært.. om de bare kunne ha fortsatt i månedene fremover.. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Det har virkelig vært en deilig pinse :) Ser ut til at fineværet er over her hos oss for denne gang. Må det snart komme tilbake.. God uke videre til deg :)

      Slett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)