lørdag 31. juli 2010

en ettermiddag...

på ikea en regnfull julidag er fantastisk synes jeg..
siden det ikke er det beste sommerværet ute
brukes dagene til litt ordning og reda inne.
Da melder behovet for mer skap, kommoder, hyller,
korger og esker seg -og der er ikea geniale!!
Jeg fikk alt jeg skulle ha, pluss litt til..

Blant annet denne lampen i stål (bilde til venstre), som umiddelbart
ble heng opp over spisebordet på kjøkkenet.
Har ønsket meg en litt "strammere" stil på kjøkkenet,
og denne lampen er da helt perfekt!
Lysekronen som hang der, skal flyttes til stuen -og henges opp
sammen med en lik som allerede henger der. (bilde til høyre)
To like tett i tett er planen der :)



Nå er det bare å ta fatt på ikeaskruingen!!
God lørdag til deg som titter innom :)
klem Carina

1 kommentar:

  1. Hei søta! Så fint det ble med ny lampe! Ikke så mye som skal til!
    God søndag!
    Klem

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)