lørdag 25. desember 2010

JUL II


Håper dere alle har en fin og rolig julehøgtid sammen med folk dere er glade i. For oss er det en litt spesiell jul i år. Savnet etter gode bestefar, far og svigerfar forsterkes. Vi var på graven i går formiddag og tente lys og pyntet med et lite juletre. Godt å tenke på alle de gode minnene, og godt at vi har hverandre.


I carinahjemmet er det rolige, herlige dager, og Julaften ble en fiiiin dag. Kos, hygge, forventninger, GLADE barn, BLIDE voksne, gaver, takknemlighet, pinnekjøtt, og GLEDE.

Mitt hjerte alltid vanker i Jesu føderom
der samles mine tanker som i sin hovedsum
Der er min lengsel hjemme,
der har min tro sin skatt.
jeg kan det aldri glemme
velsignet julenatt!

God 1. juledag!

Nå skal vi en liten tur ut i kulden å ha akekonkurranse, og gutta skal teste ut snowboard som de fikk til jul! Flere bilder fra årets julefeiring kommer etterhvert. Nå er det FAMILIETID !!!

KLEM Carina

1 kommentar:

  1. for et nydelig julehjem!! :) Det høres ut som dere virkelig nyter julen sammen. Deilig.

    Ønsker dere gode dager videre!

    klem

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)