mandag 17. januar 2011

herlige OSLO

Helgen tilbrakte vi i Oslo. Det var bursdagsfeiring og kvalitetstid med familie og slekt.

En herlig helg !!

Jeg stortrives med å bo på landet,men synes det er fantastisk å ha noen dager i storbyen. Vi bodde i Oslo i studietiden, og jeg ble faktisk ganske gla i denne byen :)
Jeg elsker å se på menneskene som springer rundt, nyte alle de inspirerende butikkvinduene, kjenne byluktene, høre bylydene og ikke minst oppleve kafelivet ;)


Jeg ble så inspirert av disse lampene som hang i trærne, utenfor Olivia, restaurant i Hegedalsveien! Sånne lamper hadde definitivt kommet til sin rett her ute på landet, i den mørke skogen. Store utelykter er bare vakkert!



Nå er vi endelig friske alle mann!
Grip dagen og ta vare på de du er gla i :)
KLEM Carina

Takk for koselige kommentarer *smiler*

2 kommentarer:

  1. så koselig med en helgetur til oslo da:) Vi bor jo like ved,og jeg synes det er kjempe deilig å ta tur dit, bare gå rundt der, se på mennesker, gå på cafe, vindusshoppe litt og se litt mer på livet...

    ha en fin kveld.

    Camilla

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så herlige bilder, særlig det 1.
    Tusen takk også for varme ord, jeg blir rørt!
    Du har en nydelig blog selv!
    Ønsker deg en kosli kveld :P
    klem manuela

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)