onsdag 18. mai 2011

3 0 Å R

Da er det et faktum. Tjueårene er forbi og jeg er 30 år!! Ingen nye rynker er oppdaget og håret er nyfarget, så de smågrå er godt gjemt :) hehe..


Dagen har vært helt super. Bursdagssang av de søte små i sengen, gavedryss, kake med fine kollegaer, familiemiddag, enda mer kake, utrolig mange fine bursdagshilser, telefoner, gode ord og gode klemmer. Det varmer.. TAKK!! Gleder meg til mer feiring til helgen - og en stor vennefest i juni sammen med 10 andre 30 årsjubilanter ;)


Dagens bursdagsbord. Rosa, hvitt, feminint og koselig.

Nå skal kvelden nytes i armkroken til min gode mann, som har gitt meg en fantastisk fin og morsom gave i dag! Den er så fantastisk at den fortjener et helt eget blogginnlegg :)


Ønsker dere en herlig kveld!
En stor takk til alle som på en eller annen måte har gjort dagen såå fin!
KLEM Carina

6 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så ut til å være en fin dag! Og ja; jeg ble veldig nysgjerrig på den gaven!!:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mykje! Så nydeleg og FINT pynta bord :)

    (Og jammen så trur eg at eg skal vere gjest i den store bursdagsfeiringa av 10x30 års bursdags"barn", Elisabeth er søstra mi, you see)

    Ha ein god dag!
    :) Cam

    SvarSlett
  3. Så herlig bord!! Kjempefint! Hvor har du fått tak i den duken??

    SvarSlett
  4. Takk jenter :)
    Da kommer du på den store festen, Camilla! Blir koselig å hilse på deg ;)
    Duken fikk jeg av mamma for et par år siden. Tror den er kjøpt på kid :)

    God torsdagskveld!

    SvarSlett
  5. Verdens BESTE gave faktisk!!! <3

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel overstått og velkommen inn i tredveårene. :) Nydelig bord du dekket!

    Ha en fin feiring i helgen! :)

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)