onsdag 31. august 2011

Små rislamper

Hjemme etter en herlig helg i Gøteborg, sammen med hele svigerfamilien! En herlig helg med mange fine opplevelser for både store og små. Jeg for min del ble godt kjent med det mange koselig kafeene i byen, da det å sitte i ro er den mest behagelige aktiviteten for tiden. Men jeg sier jo sjelden nei takk til en herlig kaffe mocca :) Haga er et område som absolutt er å anbefale om du skulle dra til Gøteborg! En herlig gate med fine butikker og koselig kafeer så langt øye kan se.



Granit er en av favoritt butikkene, så den måtte jeg jo bare innom. Jeg fikk kjøpt familiekalender og andre nyttige ordning og reda saker. Jeg lenge ønsket meg denne søte rislampelenken, så den fikk også være med i handlekurven. Nå pynter den opp et gammelt vindu i stuen.



Klem Carina


3 kommentarer:

  1. Så deilig med en tur til Gøteborg! Å sitte på kafé og drikke caffe mocca er slettes ikke feil. :) Fin lyslenke du har kjøpt!

    SvarSlett
  2. Å, den lyslenken er SÅ fin...
    Ønsker meg også ;)
    Hørtes deilig ut med en helg i Gøteborg!
    Ha en fortsatt fin uke skjønne du.
    Klem may Helen

    SvarSlett
  3. Så fint det ble!!! Er det bekkenet som er vrient eller? Deilig med litt miljøskifte uansett, og cafeer i Göteborg er ikke feil nei!

    fin skolegutt under her!

    klemmer:)

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)