lørdag 24. september 2011

God morgen

Det er helt stille i huset, litt rart, men jeg nyter det. Guttene er på helgetur hos mormor i Arendal. De var så søte der de ruslet ombord i bastøferja sammen med bestemor, med hver sin sekk på ryggen. Så spente, glade og forventningsfulle. Svogeren min og hans familie bor også i arendal, så bestemor (farmor til guttene) skulle dit i helgen. Perfekt reisefølge!



Mannen og jeg skal nemlig i bryllup til gode venner i dag! Jeg gleder meg!! De er så skjønne, de to turtelduene..I dag skal de gi hverandre sitt ja! Jeg er en liten romantiker, og jeg rett og slett elsker bryllup. Ute skinner solen på høstlige trær og skaper den perfekte ramme rundt dagen.


Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.




Det er ikke bare bare å skulle pynte seg til fest med den stooore magen. Men antrekket er i boks, så nå håper jeg bare håret samarbeider og at skoene ikke blir altfor trange ut på kvelden!
Uansett - dette blir en fantastisk flott dag!



God lørdag til alle som titter innom!
Klem Carina



Takk for de fine kommentarene dere skriver! Det er så koselig, og de gjør meg så glad :)








2 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt helg!:) Håper vi sees snart!Klem

    SvarSlett
  2. Du var så fint, Carina! Og den stooore magen skal du være så stolt av:-)Du er god, du!

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)