onsdag 19. januar 2011

Min ønskeliste...

hos Rafens. Jeg var jo så heldig at jeg vant gavekort på Rafens på giweaway hos nydelige Kjerstislykke. Enda har jeg bare drømt meg bort på nettsiden, men må snart ta turen til nærmeste butikk! Tittet så vidt innom da vi var på oslotur i helgen, men det var ikke shopping som var første prioritert denne gangen :) Viser dere noe av de tingene jeg drømmer om...

Nespressomaskinen står nok øverst på ønskelisten ;) Den har jeg ønsket meg leeenge! Men Rafens har jo så mye annet fint også..

Praktisk





Natur



Farger





En perfekt miks for meg!
Skal nok viser dere hva jeg ender opp med å kjøpe til slutt ;)

Alle bildene er fra Rafens sin nettside, se HER.

Nå skal jeg kose meg med gulrotkake og feire min gode mann som har bursdag i dag!! Han er ikke hjemme, men jeg feirer likevel ;)

KLEM Carina

4 kommentarer:

  1. Åh, heldige du! Jeg sikler også på kaffemaskinen,i creme:) Digger kurven også!
    God feiring til dere!
    stor klem!

    SvarSlett
  2. Heldig du er som har vunnet deg gavekort. Har en lik kaffemaskin som vi fikk i julegave(men ikke den beholderen på siden, er det stimer?)
    Spent å se hva du kommer til å velge deg:)
    Har også vokst opp nesten helt nedi fjæra, så jeg liker meg veldig godt ved havet.
    Kos deg med feiringen av mannen din :))

    SvarSlett
  3. Jeg feira også din gode mann med kake! ;)
    Anbefaler Nespressomaskinen, vi er hekta!! Men det andre du har funnet fram her var virkelig ikke feil det heller!! Heldige du med gavekort! =)
    God helg til deg og gutta dine!
    Klem fra lillesøster <3

    SvarSlett
  4. Vant samme gavekort på en Hokusfiliokusbloggen og gjett om jeg ble glad! Absolutt en favorittbutikk. :)
    Ha en fin kveld.
    Hanne Mette

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)