tirsdag 1. mars 2011

Det er vår..

..iallfall på kalenderen.
Vårstemning på kjøkkenet
crocus i en gammel keramikk krukke.


Snart
kan vi se
flere
vårtegn ute!



Jeg gleder meg til den dagen snøen er borte og jeg kan gå ut med tøysko!
Det er herlig å glede seg, men likefullt er det herlig å leve dagen i dag!!
Selv er jeg er i hvilemodus..
Forkjølelsen jeg har prøvd å ignorere i flere uker har utviklet seg til bronkitt...
Så da er det bare å lytte til kroppen og ta litt vare på seg selv.

God første vårdag!!
KLEM Carina

2 kommentarer:

  1. Nydelige blomster, og fantastisk fin den tavleveggen din ble!
    jeg og gleder meg til å gå med tøysko...og i grunnen til å kunne gå uten sko...
    hilde

    SvarSlett
  2. Ikke så lett å finne vårtegn ute nei, godt man kan ha det inne :)

    Usj, ikke bra med bronkitt! God bedring :) klem

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)