lørdag 26. mars 2011

vårsko


Snøen smelter og isen er borte fra veiene. Det er forsatt ganske så vått her på grusveiene i skogen, men i helgen skal vi til oslo i barnedåp til den søteste lille jenta - og da tar vi vårskoene på!!


Elsker disse tøffe skinn skoene fra EN FANT. De har jeg bestilt på en av mine favoritt nettbutikker, engulknapp. Eieren av skoene kunne vel egentlig ønske at det var blide av Lynet mc queen på... hehe...

Ønsker alle som titter innom en fantastisk god helg!!

Klem Carina

Beklager at det er litt lite aktivitet her inne om dagen.. Kommer sterkere tilbake!!


7 kommentarer:

  1. Det er absolutt på sin plass med vårsko i Oslo nå ja! Velkomne skal dere være i morgen!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Nydelig sko, har sett på dem jeg og.. Men da lille Nanino ikke går enda er det vanskelig å finne ut størrelsen..
    Jeg er glad for at jeg har funnet frem til deg igjennom supersnellla, for her var det jammen meg hyggelig å være. Håper du kommer strekere tilbake snart, godt du tar deg tid og en liten pause. Det trengs iblandt det.

    Vi bloggest! Mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  3. Finefine skoa!
    Lynet sko kan han få av sko-tante ;) Bare si ifra hvilke han vil ha!

    God søndag - og takk for besøket! <3

    klem lillesøster

    SvarSlett
  4. Så flotte vårsko, både til mor og til barn, supertøffe. Lynet kan han vel få på andre sko;))
    Ha en fin, fin uke.
    Klæm

    SvarSlett
  5. Fiiiine. Mine vårsko står å venter på bare veier. Ikke noe håp i sikte.

    SvarSlett
  6. takk for så koselig kommentar inne hos meg :) Håper alt er bra med dere - og at dere nyter våren!

    Elsker de skoene fra En fant.. tror nesten jeg må kjøpe noen til mine gutter. Har drømt om dem siden jeg så de hjemme hos deg ;)

    klemklem!

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)