søndag 16. oktober 2011

Barnebursdag


Må bare vise dere disse herlige invitasjonene! Det var et fantastisk samarbeidsprosjekt. Jeg klipte ut sirkelen, og bursdagsgutten satte på klistermerker. Det var nøye gjennomtenkt hvilke klistermerker som skulle på de ulike kortene. Og han hadde en historie rundt hvert eneste kort. Det er ikke bare jeg som har dilla på dymo -men skolegutten elsker den! Moro å finne bokstavene og "trykke dem ut" :)







Her er noen bilder fra fredagensdagens barnebursdag. Noen ganger er det enkle det beste...?! Iallfall for en høygravid mamma! Gabriel er en skikkelig fotballgutt, så fotballinvitasjoner, fotballkake, fotballkort og fotballspilling var et viktig element! Solen skinte og det var en fin høstdag - så utebursdag passet fint for de tretten herlige gutta. Jeg synes det er moro å ha en felles aktivitet i løpet av bursdagen. Denne gangen ble det i forbindelse med godteposene. De ble delt ut i skogen, i bytte mot en kongle, et blad og en kvist som de skulle finne på veien. Når de hadde funnet disse rekvisittene, gjenstod det bare å finne meg og kurven.



Bursdagsgutten var fornøyd - og det er det viktigste!

God søndag til deg!
Klem Carina

2 kommentarer:

  1. Hærlige bursdagsbilder. Gratulerer med gutten :)
    Klæm

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)