onsdag 23. juni 2010

Kaos...

Det er spennende, energikrevende og kaotiske dager på jobben..
Vi flytter!!!





Inspirasjonsbiler fra potterybarn

Det er spennende med ny beliggenhet, nye kontorer og nye omgivelser.
Omgivelsene påvirker oss, iallfall MEG. Derfor er det viktig å ha det hyggelig rundt seg -også på jobb...
Det er bare kreativiteten som setter grenser for hvordan man kan få det fiiint,
selv om det ikke er penger til å kjøpe noe nytt og fancy, og lokalene ikke er nyoppusset.
Farger er viktig for meg.
Jeg synes jeg er heldig å ha permer, bokser,dokumentholdere, hullmaskin og andre rekvisitter i
svart og hvitt
med små innspill av lys lilla.
På det gamle kontoret var det ikke VINDUSKARMER
det har jeg fått nå!!!
Gleder meg til å pynte med planter
og fine blomsterpotter!
Små barn
store gleder
*smil*

Ser frem til en rolig st.hans kveld i go stolen :)
klem
Carina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)