tirsdag 15. juni 2010

Solen skinner...

..ofte der en venter det minst

Fotball vm er godt i gang, og min gode mann er som forventet klistret til tv skjermen. Han er over gjennomsnittet interessert i fotball, men også en kreativ og snill mann. Uka før det hele ble sparket igang la han frem vm -menyen. Hver dag under hele vm lager han middag! Han finner retter fra et av de landene som spiller. Han planlegger menyene, handler inn det som trengs, kokkelerer på kjøkkenet og serverer. Til nå har vi blant annet spist fish and chip, pasta carbonara med stekt italiensk speke og i dag nydelig koreansk bolgogi. Jeg synes dette er fantastisk moro, og synes det fortjente et lite blogg innlegg... En hel måned uten å måtte tenke på middag er jo luksus!! Da får jeg heller leve med all denne fotballen...





Takk for hyggelig hilsener!!
De gjør meg så gla så gla ;)
God tirsdagkveld
med eller uten fotball vm :)
klem carina



4 kommentarer:

  1. Rett og slett fantastisk :) Du har jo mange spennende retter foran deg da. Gleder meg til kvalitetskveld i mårra!!

    SvarSlett
  2. Hvilken luksus!! Da må du virkelig nyte fotball-VM! Kanskje du skulle foreslå ferdiglaget middag under hele Hockey`n når den starter også..? :) Håper dere hadde en hyggelig jentekveld i går da! klem Bettan

    SvarSlett
  3. Jeg er mektig imponert!! Det hørtes for godt ut til være sant! Da regner jeg med det er noe afrikansk eller kanskje sushi ikveld ;)
    Stor klem fra meg og benytter anledningen til å ønske deg og din familie en riktig god sommer!!

    SvarSlett
  4. Jeg er målløs! Steinar er litt av en kar! ;-)

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)