søndag 21. november 2010

på den andre siden..

...av dørene i stuen har jeg ordnet meg en liten "kreativkrok". Her kan jeg sitte med små puslerier.




Foreløbig er dørene i sin opprinnelige farge. Liker når det er litt slitt, men får se etterhvert om jeg maler dem hvite. Det er en liten (på bildene egentlig ganske så stor) fargeforskjell. Det er ikke så lett å ta gode bilder så sent på kvelden, men lyset forsvinner fort om dagen!


I kveld startet jeg på julekalenderene. Tre kalendere skal jeg lage i år. Gutta får selvfølgelig hver sin! De gleder seg stort. Så har jeg og min søte lillesøster tradisjon på lage til hverandre, annen hvert år. I år er det min tur å lage til henne.


Jeg har fått litt dilla på stempel. Så jeg tenkte å klippe ut disse stemplede tallene og feste de på pakkene.


Nedtellingen er snart igang!!

Det ordnet seg forresten med peisen!! Pipa er av den gamle typen, så da kan vi trygt sette inn en Roma fra nordpeis :)

Ønsker deg en god søndagskveld!
KLEM Carina

3 kommentarer:

  1. så fin blog du har!
    koseli kalendere ser jeg formeg det blir:)
    fint å ha en slik kreativ krok, da kan på en måte ting stå litt fremme.
    tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!
    klem manu

    SvarSlett
  2. Så bra at det ordna seg med pipa! Gleder meg til peis-kos i jula <3
    Og gleder meg enormt til å se hva du har funnet på i julekalenderen min i år! Verdens beste storesøster :D

    See på IKEA om litt! ;)
    <3

    SvarSlett
  3. Å, for en koselig krok! Perfekt for å få kreativiteten til å vokse og gro :) Og så koselig med julekalender-forberedelser! Jeg er litt frem og tilbake om jeg vil gi pakkekalender til min pakke-gale 2åring ;) Vet ikke om det er helt sunt for han med en pakke om dagen.. hehe :) Men så spørs det om mor klarer å la være. Det er jo så koselig!

    Fortsatt god før-adventstid til deg! <3

    klem

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)