søndag 20. mai 2012

Full fart fremover!


17. mai er vel overstått, likeså min 31 års dag. Mye fest og moro de siste dagene altså!! 17. mai feiringen var kjempe fin. Alle kosa seg, regnet uteble og solen tittet til stadighet frem bak skyene. Dagen derpå, 18 mai, er min store dag. Jeg rett og slett elsker bursdager... Gaver på sengen, bursdagssang fra trøtte barnestemmer, kaker i lange baner og koselig bursdagsbesøk. Feire det som feires kan er mitt motto. Men at jeg allerede er 31 år, skjønner jeg ikke helt --- ble jeg ikke akkurat 30 ???!! Tiden flyr, full fart fremover!










Nå er kofferten pakket og passet ligger klart. I morgen tidlig reiser jeg og Josefine, sammen med en venninne og hennes lille jente på tur til Budapest!! Det blir bare såååå deilig! Noen som har gode tips om ting man bare MÅ gjøre i Budapest ? Bortsett fra å nyyyt livet, trille turer over de fine broene og rusle rundt på nasjonalgalleriet? Guri, det blir deilig... :):)

Ønsker alle en god start uka!
KLEM

2 kommentarer:

  1. God tur til Budapest! Fantastisk by!

    SvarSlett
  2. Vel overstått 17. mai og 31-årsdag! :) Og god tur til Budapest! Kos dere :)

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)