fredag 4. mai 2012

På kjøkkenbordet



Jeg har visst blitt en "fredagsblogger"... Det er ikke bevisst, men ukene går så utrolig fort! Men dagene er gode og fulle av liv. Solen har varmet godt her den siste uka. Naturen har våknet og det spirer og gror rundt husveggene. I vår hage er det mest i form av ugress, men i løpet av våren håper jeg det blir litt mer orden. Har iallfall mange planer! Nesten for mange, vet ikke helt hvor jeg skal starte..!! Nytt hus er bra, men jeg kunne gjerne tenkt meg en gammel hage. Enn så lenge nyter jeg synet av denne søte hortensiaen på kjøkkenbordet. Er den ikke liten og søt?






Fin fredag!
Klem Carina


1 kommentar:

  1. lekre bilder:)
    hortensia er fint!!
    Ønsker deg en fin fin søndag!!
    Klem:)

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)