onsdag 28. mars 2012

Oldermorruter i hallen


Den gamle svartmalte slagbenken har flyttet ut i hallen. Den passer fint der ved trappa, for ikke å snakke om hvor praktisk det er å ha den der. Pleddet har jeg fått av min farmor.Hun lagde det til meg når jeg var ti år eller deromkring. Elsker fargene hun har brukt. Jeg liker veldig godt å bruke ting som betyr noe for meg i interiøret. Da gir omgivelsene mer mening!




Med disse bildene fra hallen ønsker jeg alle som titter innom en herlig onsdag! 
Klem Carina

3 kommentarer:

  1. Så fint det var med en sånn benk i gangen. Det må være godt å ha så stor plass! Fint teppe også!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Huset ser så fint! Er det et ferdighus? Hvilken produsent?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, så koselig å høre!
      Det er ikke et ferdighus. Vi tok utgangspunkt i ulike hus, og tegnet det selv. I samarbeid med han som satt opp huset.
      God påske!
      Carina

      Slett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)