torsdag 15. mars 2012

Josefine


 Josefine er nå fire måneder. Hun pludrer, ler, spreller og kommuniserer med oss med hele kroppen. Ho er bare så herlig! Her har hun på seg en body som jeg strikket til henne, mens hun enda var inne i magen... Da jeg drømte, gledet meg og undret meg over hvem som levde der inne, og som snart skulle komme til familien vår. Tenk, så var det lille fantastiske Josefine <3

Søndag skal vi feire Josefine sin dåp. På bordet skal jeg pynte med disse flotte ranunklene. Gleder oss til å feire dagen sammen med familie og gode venner. Nå skal jeg kose meg med forberedelsene!! For det gjør jeg, selv om det alltid blir litt stress mot slutten og jeg sjelden rekker å realisere alle mine kreative pynte planer.

God torsdag!
Klem Carina

9 kommentarer:

  1. Herlig tulle!! :)

    Lykke til med dåp! Kos dere ♥

    Klem Anine

    SvarSlett
  2. Så nydelig ho e Carina!
    Her venta vi også i spenning...drøye to uker til vår"Josefine" kjem ut :-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig hun er!!:) Lykke til med dåpsdagen!! Håper dere får en minnerik dag! Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige josefine og fin fine ranukler. Og lykke til med alle dåpsforberedelser, og håper dere får en fantastisk flott dag. jeg kjenner til altfor mange kreative pynteplaner som ikke lar seg realisere når tiden ikke strekker til...men jeg er sikker på at det blir vakkert pyntet uansett, og dåpsjenta er jo vakker akkurat som hun er!!
    torsdagsklem til deg

    SvarSlett
  5. Så vakker:) Nyt hverdagen! klem

    SvarSlett
  6. Å, herlighet så nydelig! ♥ Den alderen er så skjønn! Pludrealderen. :)

    SvarSlett
  7. Fine Josefine, like vakker som sin mor :) Koselig å ordne til dåp, lykke til med videre forberedelser :) Si i fra hvis du trenger hjelp til noe da!! Klem klem

    SvarSlett
  8. Skjønne Josefine..trenger ikke gå til fotograf du! Lykke til med de siste forberedelsene...blir nok helt sikkert nydelig pyntet!

    SvarSlett
  9. Åå, nydelige ranunkler og ENDA nydeligere Josefine! Den bodyen har jeg strikket også, deilig for småttiser.. Nå henger det bare til pynt, har ikke hjerte til å legge den vekk helt enda selv om eieren har blitt 1,5 år!

    Kos deg så mye som mulig med forberedelsene og ha en fin dåpsfeiring!
    Klem

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)