mandag 23. april 2012

Daybed på kjøkkenet





Jeg har flyttet litt rundt på møblene igjen. I kosekroken på kjøkkenet har jeg erstattet stolene med en egenkomponert "daybed". Det er rett og slett en rammemadrass dekket med tepper og noen puter. Enkelt, praktisk og veldig koselig! Den gamle benken gjør seg godt som avlastningsbord. Å flytte rundt på møblene gir meg en utrolig god følelse. På en to tre, blir hele rommet forandret -uten at det har kostet en krone. 
Det liker jeg!!







Takk for de fine kommentarene dere legger igjen! Det er veldig veldig hyggelig!

God mandag alle dere fine lesere!
Klem Carina

2 kommentarer:

  1. ååå - elsker den benken! Så deilig å ha en seng så lett tilgjengelig da ;)
    Ha en finfin uke, kjære du!

    klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, nydelige møbler og detaljer!

    :)

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)