søndag 21. august 2011

Forventningsfull


I morgen er endelig dagen her. Gabriel sin aller første skoledag! En stor dag for han -og en stor dag for oss!! Mammahjertet er full av beundring over vår store herlige skolegutt! Jeg kjenner det i hele kroppen - så full av tanker og følelser jeg ikke helt klarer å sette ord på. Følelser som helt sikkert kommer til å boble litt over i morgen... :)



Denne gamle skolepulten er årets loppiskupp! Jeg digger at den er rusten og slitt. Han som solgte den til meg kunne ikke skjønne at jeg ville ha den, så jeg fikk den for 5 kroner *herlig*



Så gjenstår det å se om den blir brukt til lekser... Så vidt jeg kan huske var det hyggeligst å gjøre leksene ved kjøkkenbordet. Uansett, synes jeg den gjør seg i interiøret -og passer fint sammen med tavleveggen.

Nå skal søndagen nytes sammen med fine naboer!
God søndag til alle - og masse lykke til til andre skolestartere!!

Klem Carina

4 kommentarer:

  1. Fantastiske skolegutten til tante&onkel! <3
    Og for en skrivepult! :D Den har du glemt å nevne for meg ;)
    God søndag!
    -lil'sis-

    SvarSlett
  2. Lykke til til skjønne Gabriel!! Og god klem til den gode mammaen hans!:)

    SvarSlett
  3. FANTASTISK PULT!! Herlighet.. det er så deilig når folk ikke ser verdien i ting ;) Og så føler man seg litt snål også - og tenker at man kanskje blir samtaleemne i en eller annen sammenheng "kan ikke fatte at noen ville dra noe sånt i hus!" :)

    hihi..

    Masse lykke til - til Gabriel og til en stolt mamma og pappa :)

    klem

    SvarSlett
  4. Kul var den :) håper dagen ble bra! Takk for søndagen, gleder meg til onsdagen :) klem nabon

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)