fredag 26. august 2011

Litt høst...


Høststemning i hallen, med lyng i sink. En herlig kombinasjon! Kisten er veldig gammel, og har fulgt familien til mannen min i mange mange år. Stigen har jeg funnet på låven. Koselig og perfekt til å henge koselig kort på!


Magen min vokser, og det er kjempe koselig. Men kroppen henger ikke helt med. Det er begrenset hvor mye jeg klarer å bevege meg i løpet av en dag før bekkenet svikter. Da er det bare å sette seg ned og hvile. Jeg er i utgangspunktet ikke så god på det - så heldigvis har jeg fått helt strikkedilla! Da gir det litt mer mening å sitte i ro *smiler*


Dette pleddet heter "verdens enkleste teppe" og oppskriften er fra boken Myk start. Jeg har strikket det i herlig mykt kashmir garn. Gleder meg til å tulle det rundt lille nurket...

Takk for alle koselig kommentarer! Smiler og gleder meg over hver og en.
Ønsker deg som titter innom en herlig helg!

Klem Carina

3 kommentarer:

  1. Huff, bekkensmerter er ikke noe moro. Det hadde jeg også da jeg var gravid med tvillingene. Bra at du har funnet en aktivitet du kan drive på med mens du sitter i sofaen da. Jeg ble drivende god i kabal på mobilen da jeg hadde min sofaperiode jeg. :)

    Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!!:) Driver og innreder for tiden, det er jammen meg ikke lett! God helg! Og ta det med ro og pass på deg selv og den lille i magen!:) Klem

    SvarSlett
  3. FOR en tøff skolegutt under her :) HERLIG!

    Og så vakre bilder - og vakre ting. Nydelig farge på det teppet. Ja, det er bare å ta det med ro når kroppen sier ifra! Kjekt å ha noe å henge fingrene i. Gleder meg til å se magen din <3

    klem

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)