søndag 7. august 2011

Kosekrok

En koselig krok som innbyr til avslappende aktiviteter som lese, strikke, hvile og nyte. Her koser jeg meg med bittesmå strikketøy om dagen.


Som nybegynner lærer jeg hele tiden noe nytt. Nå strikker jeg rett og vrang, øker og feller av - og samtidig følger strikkeoppskriften! Det er hva jeg kaller en skikkelig "flow" opplevelse :) Nå strikker jeg en omslagsbody av myk alpakkaull. Oppskriften er fra den herlige boka " Myk start".



Jeg har blitt så glad i denne lykten fra Kremmerhuset. Det gir så fint lys gjennom alle de bittesmå hullene. Selv om jeg selvfølgelig gjerne skulle hatt herlig sommervær fortsatt, er det koselig å krype ned i god stolen med strikketøyet og tenne lys når regnet pisker på rutene.

Uansett om solen skinner eller regnet øser ned håper jeg du har en flott søndag!
klem Carina


7 kommentarer:

  1. Herlig kosekrok i stua di!! Nyt strikketøyet og regnet du :)
    Klem!

    SvarSlett
  2. Flink du er som lærer deg og strikke...
    Jeg er en av de som ikke kan jeg!
    Nydelig bord og nydelig lykt :)
    Og en slik krok er nok deilig å ha.
    Stas med skolebarn i hus... Lykke til :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har. Jeg har lagt meg til som følger, og gleder meg til å være med videre!!

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke strikke.. Har prøvd noen ganger, men det går bare ikke.. Hehe :)

    Koselig krok du har da, og den lykta er så fiin :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  5. mmm ser veldig koselig ut!
    passer bra til strikking :)
    fin kveld til deg!

    SvarSlett
  6. Koselige bilder :)
    Lurer på hvor høyt det lille bordet ditt der er? Sitter og funderer på om vi skal kappe føttene på et lite kjøkkenbord og bruke det som stuebord.. Hmm...

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)